Klopt het dat als je een ASN ideaalsparen rekening hebt, dat je de 1e dagen geen geld kan overmaken vanaf die rekening?

Ik heb er al 1000 euro opgezet, maar als ik bijvoorbeeld 100 daarvan wil overschrijven naar mijn gewone rekening, dan staat er: opdracht geweigerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens ASN kun je de reden van weigering bekijken.
Klik op D voor de reden.
Is je internetbankieren al actief dan zou het geen belemmering moeten zijn.
Op de site kun je een handleiding vinden over internetbankieren, misschien heb je iets over het hoofd gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat inderdaad dat D een reden kan opgeven.
Maar ik kan helaas nog steeds niet vinden hoe dit zit.
Ik wacht het even af, en anders neem ik toch contact op met de bank.