Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Ik denk het wel. Het is tenslotte verkeerd geplaatst. Maar ik denk dat korting op de plek van iemands doodskist nou niet bepaald zo belangrijk is. Je kunt het proberen. Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ben het met je eens Kaylee, als het om uitvaart gaat lijkt het not done om het over geld te hebben. En ik vind dat echt onjuist.
Eerst gewoon eisen dat het perfect gemaakt word .is ook per brief ,dat is gewoon het beste ,ook Vd toekomst ,het blijft mogelijk irritant .maar mocht je/jullie het toch acceptabel vinden .kies dan toch vr de onderhandeling voor herstel .daarna in een volgend gesprek zegje iets van kunnen we niet iets middelen ofzo .of het wel kan!natuurlijk .altid afdingen zeker in deze branche .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel want hun hebben hem verkeerd geplaatst ik zal het gewoon proberen en met een goed argument aankomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten zowiezo eerst zorgen dat alles prima is geregeld en hier mogen ze zowiezo geen extra kosten voor rekenen.Als alles goed is denk ik niet dat je korting krijgt maar dus wel zorgen dat het goed komt zonder extra kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moet hetgeen kosteloos hersteld worden zoals U aangegeven had in Uw wensen. Daarna kunt U om compensatie vragen voor de extra teleurstelling en ergernis in de voor U al zeer moeilijke periode
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding