In welke winkel kun je een 3d-bril kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je virtual reality bril?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja

Het beste antwoord

Probeer het eens bij een videotheek. Er is nu een film uit (ben even kwijt welke) waar je zo'n brilletje voor nodig hebt. Die verkopen ze dus voor bij de film maar zullen ook wel los te koop zijn,.

Toegevoegd na 44 seconden:
De film was dus terminator 2- 3d... :P

Toegevoegd na 2 minuten:
alsnog fout, het is bloody valentine 3d
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geef je adres in een privé-boodschap en je krijgt een kartonnen rood-groen exemplaar per post retour.
AWM
14 jaar geleden
Nou......,
Hans is Anders wel gespecialiceerd in dat spul. Zou je dat niet als eerste proberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zo ongeveer elke 3D-film die is uitgebracht heb je (blijkbaar) een aparte 3D-bril nodig. Er zijn dan ook meerdere types te krijgen. Op één uitzondering na zijn ze via onderstaande link allemaal nog te koop.

Dan zijn er naast die bekende rood/groen (en variatie) brilletjes natuurlijk ook de moderne 3D of Virtual Reality-(VR)-brillen. Die zet je op waarbij je zo ongeveer middenin de film zit. Toppunt van individueel teeveegenot. Ze kosten nog wel een lieve stuiver (want aan een bril alleen heb je blijkbaar niet genoeg) en voor zover ik weet liggen ze ook nog niet bij de plaatselijke teeveeboer, maar via Internet is er voor de koplopers al wel aan te komen. Tweede link.