Wie heeft welke ervaringen met BBL?

Ik wil misschien een BBL opleiding gaan volgen. Is dit aan te raden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze manier van leren is geschikt voor mensen die het niet zien zitten om volledig naar school te gaan en/of voor mensen die gemakkelijker prettiger leren door ervaring.
Je kunt meteen in je werkveld aan de gang en leert gaandeweg in de praktijk. 1 dag in de week ga je naar school. Als dit een manier van leren is die je aanspreekt is deze opleiding zeker aan te raden. Een bijkomend voordeel is dat je meteen salaris krijgt, en meestal ook een baangarantie voor als je je diploma hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, elke opleiding die bij jou past is aan te raden. Een Beroeps Begeleidende Leerweg-opleiding houdt in, dat je 4 dagen in de week werkt, en 1 dag naar school gaat.
Dit is een goede manier van opleiden voor mensen die vooral met hun handen moeten werken, zoals bouwvakkers en automonteurs. Je leert voornamelijk wat je nodig hebt voor jouw vakgebied, en niet te veel er om heen.
jc54