ik wil graag een kledingzaak overnemen en ben op zoek naar een compagnon.Hoe vind ik die?

Kledingzaak is mode met een maatje meer(42-60) en draait erg goed.Wil deze overnemen,maar zoek een leuke meid/dame die dit ook zo aandurven,om zo samen met mij dit avontuur aan te gaan.
Het bedrijf is in de buurt van Deventer gevestigd.
Liefst zoek ik iemand met ( meer) administratieve ervaring.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk dat je dat wilt doen! Mijn tante heeft ook sinds een jaar of vijftien een damesmodezaak in Baarn en veel klanten zijn daar blij mee omdat het aanbod in grote maten soms erg beperkt is.

Het beste antwoord

Ik zou proberen om er via de Kamer van Koophandel aan te komen. Die hebben ook een adverteermogelijkheid. Dan kan je via de KvK gelijk over en weer de papieren controleren, de zaak inschrijven op de juiste manier, en daarna een afspraak met de belastingdienst maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
welke afspraak met de belastingdienst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goede tip!(KvK)

Andere antwoorden (2)

Ik zou een advertentie op marktplaats zetten, maar kijk uit, er zitten veel oplichters op internet heh? Maak goede afspraken, op papier!! En probeer uit te zoeken wie diegene is, of ze eerder zoiets gedaan heeft. Zelf zullen ze nooit zeggen dat ze iemand hebben opgelicht. Ik weet , ik ben achterdochtig, maar ook erg voorzichtig!!
Of probeer eens in je omgeving te peilen. Vraag anders aan de huidige eigenaar of die iemand kent. Of vraag of je daar een oproep mag ophangen.

Toegevoegd na 40 seconden:
PS, ik zou graag samen met je willen werken, maar ik heb er geen geld voor. Helaas. Succes meid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar een advertentie op internet zetten is echt vragen om problemen. Daarmee trek je vooral oplichters aan. En daar ga je echt niet achter komen voordat het te laat is. En alles over zo iemand proberen uit te zoeken kost je meer energie dan via je kennissenkring een betrouwbaar iemand vinden. Dus dat deel van je antwoord vind ik wel goed: peil in je omgeving. Laat je vrienden weten dat je iemand zoekt, en vraag of zij iemand weten.
Het zoeken van een partner is een lastige onderneming. Heb je al nagedacht over de ondernemingsvorm. Heb je al een financieringsplan. Welk aandeel wil je zelf en welk zou je partner moeten krijgen. Als je iemand hebt gevonden controleer zijn referenties en zijn liquiditeit. maar een goede overeenkomst over afspraken en leg deze notarieel vast.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor de antwoorden.
Het is zeker een moeilijke vraag,ben ik me van bewust.
Het is geen broodje wat ik wil gaan kopen.
Ik zelf durf de uitdaging aan te gaan(ook fin.gezien),maar vraag dit niet van mijn partner/compagnon.
Wel zou ik het fijn vinden om iemand te vinden met meer ervaring op dit gebied,voor overleg,steun etc.
ronron1212
12 jaar geleden
Voor je koop controleer de boeken goed. Niet alleen van dit jaar maar van de afgelopen 5 jaar. Jaarrekeningen en belasting aangifte