ik wil graag een kledingzaak overnemen en ben op zoek naar een compagnon.Hoe vind ik die?

Kledingzaak is mode met een maatje meer(42-60) en draait erg goed.Wil deze overnemen,maar zoek een leuke meid/dame die dit ook zo aandurven,om zo samen met mij dit avontuur aan te gaan.
Het bedrijf is in de buurt van Deventer gevestigd.
Liefst zoek ik iemand met ( meer) administratieve ervaring.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou proberen om er via de Kamer van Koophandel aan te komen. Die hebben ook een adverteermogelijkheid. Dan kan je via de KvK gelijk over en weer de papieren controleren, de zaak inschrijven op de juiste manier, en daarna een afspraak met de belastingdienst maken.

Ik zou een advertentie op marktplaats zetten, maar kijk uit, er zitten veel oplichters op internet heh? Maak goede afspraken, op papier!! En probeer uit te zoeken wie diegene is, of ze eerder zoiets gedaan heeft. Zelf zullen ze nooit zeggen dat ze iemand hebben opgelicht. Ik weet , ik ben achterdochtig, maar ook erg voorzichtig!! Of probeer eens in je omgeving te peilen. Vraag anders aan de huidige eigenaar of die iemand kent. Of vraag of je daar een oproep mag ophangen. Toegevoegd na 40 seconden: PS, ik zou graag samen met je willen werken, maar ik heb er geen geld voor. Helaas. Succes meid!

Het zoeken van een partner is een lastige onderneming. Heb je al nagedacht over de ondernemingsvorm. Heb je al een financieringsplan. Welk aandeel wil je zelf en welk zou je partner moeten krijgen. Als je iemand hebt gevonden controleer zijn referenties en zijn liquiditeit. maar een goede overeenkomst over afspraken en leg deze notarieel vast.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100