wat is ongeveer de gemiddelde prijs in een hotel per nacht?

Toegevoegd na 2 minuten:
voor 4 sterren

Toegevoegd na 2 minuten:
in de stad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

Verschilt heel erg per hotel. Waar het hotel ligt (stad,zee,plattelans). Hoeveel sterren. Etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je een gemiddelde kiezen denk ik toch wel aan 70/80 euro per persoon per nacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt er ook vanaf wat je er allemaal bij hebt.
ontbijt, lunch, avond eten enzo
Ligt aan je hotel. Check bijvoorbeeld booking.com voor de prijs per hotel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan waar. Welk land? Welke stad? In Rome ben je minstens 50 per nacht kwijt. In Australie ben je met de helft klaar.