kan bruto uurloon 10,76 excl. vak.toeslag zelfde netto bedrag opleveren bij bruto uurloon van 11,22 INCL. vak.toeslag en inclusief vak.aanspraken??!

Heb nieuwe baan, ik zou minimaal hetzelfde gaan verdienen. Vorig contract was minimaal 9,5 uur/week, nu is dat 19 uur/week.
Heb grote twijfel of bruto 11,22 wel hetzelfde netto-uurloon kan geven, zie de beide inclusief-aspecten!!!

Wat betekent trouwens incl. vakantie-aanspraken, krijg ik op opgenomen dagen dan NIET doorbetaald misschien??

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zie dat mijn vraag niet helemaal goed is weergegeven.
Daarom even deze toelichting.
Het eerdere brutoloon was exclusief vakantiegeld. Opgenomen vakantiedagen werden doorbetaald.

Het nieuwe bedrag is inclusief vakantietoeslag van 8% én inclusief vakantie-aanspraken (wat dat ook maar mag zijn, wie vertelt me ook dat?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is volgens mij iets minder dan je had. Inclusief wil zeggen dat het uurloon inclusief vakantiegeld is dus je krijg niet in mei vakantiegeld. Dat zit dan al in je uurloon. Heeft niets met vrije dagen te maken. Alleen met je vakantiegeld.
ronron1212