Welk product heeft procentueel het meeste waardeverlies binnen 24 uur?

Ik had het daar over met een collega, wij dachten eerst een nieuwe auto. Je koopt de auto en rijdt er 24 uur mee en het is een tweedehands.
Later kwamen we op een krant die de volgende dag niets meer waard is behalve oud papierwaarde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ leuke vraag! Leuke antwoorden ook! :)

Antwoorden (5)

ik gok op wc-papier :P

Toegevoegd na 31 seconden:
o wacht, tenzij je het koopt en 24 uur laat staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste Hollandse nieuwe vis. Deze heeft de hoofdprijs en is Na 24 uur is dus niet meer te eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eten in een restaurant.
Een dag later is het zo weinig waard, dat je ervoor moet betalen om het kwijt te kunnen.
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
deze is goed (en nog enorm leuk ook!)
Een glas bier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een echt Frans stokbrood. Een dag later kun je het nog wel gebruiken voor andere doeleinden. Maar dan gaan ze de concurrentie aan met honkbalknuppels.