Wie weet goede vertaler(s) voor vertalen van 1 A4'tje marketingtekst (in Ned of Eng) naar Spa, Dui, Fra, Rus en Chi?

Originele tekst is beschikbaar in Nederlands en Engels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

www.vertalen.nu is ook een goede site. Spaans, Duits, Frans zijn daar beschikbaar. Russisch en Chinees niet. Over het algemeen vind ik dat het goed vertaalt. Ook heb je http://www.freetranslation.com/ dat is ook een goede site. Succes! ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij www.vertalen.nu kun je het ook laten vertalen door een professionele vertaler. Ik denk dat elke professionele vertaler een goed stuk levert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google translate
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit een serieus antwoord...?
je kunt de links hieronder gebruiken en google vertalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Navors translator.. Ook op je bb