Hoe zeg je: mail vóór middernacht je antwoord?

Zoals in mijn vraag staat, wil ik het liever niet, ik wil niet het woord middernacht gebruiken. liever de tijd.

zeg je dan gewoon: 00.00, of 24.00 ?

Graag antwoorden met mogelijkheden hoe je dit kan formuleren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaal schrijf je dan (0)0.00 en in taal zeg je 24 uur of midden in de nacht of heel vroeg in de ochtend. :p hopelijk is dit ene beetje een antwoord die je zocht:$.

Antwoorden (4)

gelieve vandaag nog antwoord te geven ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou inderdaad kunnen zeggen: 'Ik verwacht graag een antwoord voor 00.00 uur', wat je ook vaak ziet is dat men zegt 'Ik verwacht graag een antwoord voor [datum van de volgende dag]'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk maar wat het makkelijkste is, zoals wat je in je beschrijving hebt gezegd: mail voor 24.00 . lijkt mij het duidelijkste (of 00.00). maar 00.00 komt bijna niet voor in brieven, of emails, we zeggen meestal voor 24.00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als wij iets moeten inleveren op een bepaalde dag is de deadline 23:59. Dus kan je het best zeggen dat ze tot "dinsdag" 23:59 de tijd heeft om het in te leveren/mailen. Is op zich wel duidelijk toch?