moet je naam leeftijd waar je woont enzv... ook in een portfolio staan???

moet dat???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, in je portfolio zit het werk dat je hebt gemaakt.
Je persoonlijke gegevens staan allemaal op je CV.
Het is wel gebruikelijk je CV met je portfolio mee te tonen.

Maar je naam/adresgegevens in je portfolio kan ook geen kwaad; dan kunnen ze zien van wie het betreffende werk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Normaal geef je inderdaad naam en adresgegevens op leeftijd moet niet geloof ik maar kan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit is niet verplicht. Het ligt er ook wel aan voor wat je een portofolio maakt.. Soms kan het namelijk wel handig zijn.