Waar krijg ik de hoogste spaarrente

Ik ben op zoek naar een bank die mij de hoogste spaarrente geeft, dit zonder klimsparen of andere onzin waardoor je toch weer belazerd wordt.

Gewoon recht toe-recht aan, de hoogste rente.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sparen met de hoogste rente wil iedereen. Het vergelijken van de rentetarieven is een goed begin. Let naast de hoogste spaarrente ook op de andere voorwaarden.

http://www.spaarrente.nl/hoogste-spaarrente.aspx

Op deze site kun je alle rentes met elkaar vergelijken.
De rente staat niet altijd vast.

Toegevoegd na 2 minuten:
tip: Spaardeposito – hoge spaarrente.
Deposito sparen is een spaarvorm waarbij het te sparen geld voor langere periode vastgezet wordt. Vaak geldt hier, langer sparen, de hoogste spaarrente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar de NIBC-bank of Leaseplanbank. Die geven vaak net wat meer rente dan de reguliere banken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Leaseplanbank nemen ze geen nieuwe spaarders aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de toekomst wel weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet niet wanneer, dus dat is toekomstmuziek
Als je lef hebt kun je het in het buitenland stallen:
http://www.atlasmontbanka.com/en/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=94

6,25 % rente en gewoon in euro's.
Servië heeft een garantiestelsel tot 50000 euro.