Mag ik met een vvv-bon ter waarde van 35 euro iets kopen en dan terugruilen voor contant geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je mag een iris cheque altijd inwisselen bij de vvv voor geld. Dat is nog niet zo lang geleden geïntroduceerd.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik kan helaas geen bron vinden, maar iemand van de vvv heeft mij dit verteld. Dat hebben ze gedaan omdat steeds meer winkels de iris cheque niet meer accepteren vanwege valse cheques.

Toegevoegd na 6 minuten:
En als antwoord op je vraag: Ja, je mag iets kopen en vervolgens terug brengen en je geld terug vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of het tegenwoordig nog lukt, maar een jaar of tien geleden deed de vrouw van mijn ex-collega dat wel. Ze ging met de VVV-bonnen naar C&A, kocht voor de waarde kleding en bracht die de dag er na terug en kreeg cash geld retour.
jc54