kan ik te weten komen wat de stand van mijn rekening is bij geblokkeerde pas?

mijn pas is geblokkerd omdat er onterecht geld op gestort is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Even langsgaan bij de bank met je legitimatiebewijs. MVG Daan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij fraude is de rekening niet meer te gebruiken en wordt er ook geen saldo informatie gegeven.
Probeer bij een geldautomaat van je eigen bank de saldo-informatieknop. Volgens mij blokkeert je pas daar niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee een geblokkeerde pas wordt zelfs ingeslikt door de automaat!
Als er fraude is gepleegd met jouw rekening, ben jij verantwoordelijk. Je zult dan een brief thuis krijgen van het fraudemanagement dat je het geld terug moet betalen. Deze rekening zal dan ook niet meer worden terug gegeven. Het enige wat je kunt openen is een convenantenrekening. Dit is een rekening zonder limiet en onder bepaalde voorwaarden. Jouw pas is geblokkeerd, deze kun je nergens meer voor gebruiken. Hoogstens kun je nog het chiptegoed afwaarderen als dit er nog op staat.