wat of welke toestel gebruikt veel elektriciteit ?

Ik heb nu jaarlijks factuur gekregen was rond 500€ wa k nog moet bijbetalen maar ik betaalde al rond 150€ maandelijks wel met gas inbegrepen. Ik heb geen droogkast geen afwasmachiene maar fhonen doe ik veel. Hoe kan je van elektriciteit besparen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tv? Computer? Koelkast?

Ha, die Defne; Elk apparaat dat is bedoeld om warmte te produceren of af te voeren is funest voor je energierekening. Denk daarbij aan koelkasten, vriezers, wasmachines, wasdrogers, koffiezetapparaten, waterkokers, kookplaten, hulpkacheltjes, warmhoudplaatjes, broodroosters, tosti-ijzers, verfafbranders enneh.... föhns....

ik vind het vrij veel geld wat je betaald. Idd je moet haast wel een straalkachel hebben aanstaan in de winter.

Gas is met name erg duur, elektra is een stuk goedkoper. Weet je wel zeker dat je hoge rekening wel voorkomt uit elektra? Het is goed mogelijk dat je geen energie zuinig huis hebt waardoor je veel moet stoken om je huis warm te houden. Gas is namelijk echt veel duurder dan elektra.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100