Waar kan ik zien hoe het met de economie staat? De economie goed draait en mensen bereid zijn om geld uit te geven? Voor een marketingplan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Weet je wat jij moet doen? Eerst naar de kamer van koophandel! Daar kun je informatie vinden over de economische situatie in verschillende branches.
Allerlei ander cijfermateriaal vind je bij het CBS.
Succes met je onderzoek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op www.rtlz.nl , hier staat veel economisch zoals de beurskoersen. Misschien heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Conjunctuurklok van het cbs. Www.cbs.nl/conjunctuurklok. Echt een goede indicatie van de 15 belangrijkste variabelen.