De enige echte last die ik er van heb is dat mijn klanten me constant vragen of ik er last van heb!
Kan het woord kredietcrisis niet meer horen!
Zakelijk heb ik er verder geen last van, en prive heb ik al mn hele leven kredietcrisis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wessen;

Ja, en wel in die zin dat mijn aanstaande ex-werkgever het nodig vindt om 10% van het personeel af te laten vloeien om de winstgevendheid te kunnen garanderen en ik één van de gelukkigen ben....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik word zo moe van dat gewauwelwok hierover. crediet crisis is erin gepraat.
ik geloof best dat het even wat slechter gaat en dat mensen daar last van hebben. maar het was pas een crisis toen ze het zo gingen noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is al zo vaak voorbij gekomen dat het echt vervelend begint te worden.
Ok, ik heb totaal geen last van deze crisis en ook om me heen heb ik er nog nooit iets van gemerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, integendeel! Ik heb sinds die zogenaamde kredietcrisis het idee méér te besteden te hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gelukkig heb ik er niet direct last van. Eigenlijk merk ik er helemaal niks van, behalve dan dat er veel over gepraat wordt...

Ik heb nog steeds leuk werk en zolang ik mijn huis niet wil of moet verkopen, leef ik nog erg relaxed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee nog niet dat komt pas na de volgende verkiezingen als de belastingen weer verhoogd worden omdat het geld wat onze minister van financien nu weggeeeft toch weer opgebracht moet worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk is eerlijk, ik heb er inderdaad wel last van en hoor het bijzonder veel om mij heen dat mensen totaal de shit indraaien. Vooral kennissen uit Eindhoven hebben echt hun hele leven overhoop liggen en dat is geen flauwekul. Wel allemaal management functies dus misschien dat juist die groep er last van heeft, weet ik niet. Ben zelf freelancer in een echte niche en ook die niche ligt totaal op zijn gat. Kortom begrijp de commentaren van mensen die zeggen er geen last van te hebben totaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die mensen zitten misschien niet in die niche markt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er met mijn bedrijf echt geen last van...
Nog geen directe hinder van ondervonden. En het gros van mijn klanten gelukkig ook nog niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, en ook al ben ik student. Ik moet ook stageplaatsen vinden. En dat lukt nog met gemak, ondanks mijn financiële opleiding