Heb je wel recht op een ov kaart als je meer dan 13000 euro verdient en ouder bent dan 18 jaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja , dat klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het maakt niet uit hoeveel je verdient maar hoe oud je bent en of je student bent .
je moet voor ov kaart 18 jaar of ouder zijn het is wel heel erg jammer dat mensen daar onder geen ov krijgen want die kunnen dan ook wel studeren maar die moeten het dan zelf betalen en krijgen geen gratis reis dat is wel heel raar in gevoerd want die gene doen wel studie maar hebben dan geen ov omdat ze nog geen 18 zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt een OV kaart voor studenten dan heb je daar recht op wanneer je studiefinanciering krijgt dat staat los van je inkomsten.ze kijken naar de basisstudiebeurs. daarnaast kan iedereen een OV kaart kopen maar moet dit dan zelf betalen.Ik neem aan dat je vraag ging over de OV kaart voor studenten dat was mij niet duidelijk in jouw vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wel op een OV Kaart, niet op studie financiering want je mag bijverdienden tot 13000 EUR per jaar. En daar zit je dan dus overheen. Je moet dan terug betalen. Als je geen studiefinanciering hebt mag je zoveel werken als je wilt. Succes