Wat kost het als je een pot pindakaas naar Malawi wilt sturen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat daar drug in verborgen kunnen zitten, maar dat chekken ze wel voordat het de grens over gaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je ze dan niet beter een blender en een zak pinda's sturen?

Antwoorden (3)

Het versturen van een pakket naar zone 1 internationaal is 18.80 voor een pakje tot 2 kilo. Zone 2 is 24.10. Malawi wort niet genoemd en ligt tussen de zones in.

Maar waarom zou je dat willen? Ik ben nog nergens in de wereld geweest waar pindakaas onbekend was.. Kan je daar in de hoofdstad neit een pot kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je melden, het is er gewoon te koop, local produce. Tenzij je speciaal een nederlands merk wilt (van de Aldi of zo) Er loopt zelfs een campagne om pindakaas in te zetten ten behoeve van ondervoedde kinderen. Daar gaat 1 pot uit Nederland niet veel in betekenen ;-)