welk bruto jaarinkomen moet ik door geven aan woningbouw

ik wil woningruil doen. en nu moet ik mijn bruto jaar inkomen doorgeven.
Ik heb een jaar opgaaf maar moet ik nu ingehouden loonheffing bij loon optellen of niet.een klein voorbeeld.
ingehouden loonheffing: 6768 euro
loon: 28212 euro
loon zvw: 26391 euro
ingehouden bijdrage zvw:1821 euro
verrekende arbeidskorting:1504 euro
Is het bedrag achter loon nu mijn bruto jaarinkomen?
of moet er nog wat bijgeteld worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

loon: 28212 euro dat is het bedrag namelijk je bruto inkomsten inclusief vakantiegeld
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

loon op je jaaropgave is het bruto loon.
13 jaar geleden
Woningbouw is vooral geintresseerd in je 'netto' maandinkomen. Dit ivm de mogelijkheid dat je de huur kunt opbrengen. Daarnaast is bruto jaarinkomen belangrijk ivm evt aanvraag huurtoeslag.

Kan je overigens ook zelf vaststellen op site huurtoeslag van belastingdienst.