Als je de betaling zelf hebt aangemaakt bij internetbankieren, kun je deze ook zelf verwijderen.

Ga daarvoor naar:
Overschrijven, en dan naar
Ingeplande opdrachten.

Je ziet daar eenmalige ingeplande opdrachten en periodieke opdrachten.

Klik op het kruisje achter de opdracht en dan wordt deze verwijderd en stopt de repeterende betaling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat voor soort betaling dat is.

- Bij een automatische incasso moet je bij het bedrijf zijn, dat het bedrag incasseert. Als het goed is heb je dat bedrijf destijds een machtiging gegeven b.v. maandelijks een bedrag af te schrijven. B.v. energiebedrijf, of internetprovider.

- Bij een periodieke overschrijving kan ING dat voor je regelen. Haal een formulier op bij het ING kantoor en vul dat in. Je kunt een nieuwe periodieke overschrijving regelen, maar ook een bestaande stoppen of wijzigen.

Kijk op je dagafschrift naar de code, om welke van de 2 betalingen het gaat.
IC = incasso en PO = periodieke overschrijving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Ik ben lui ;-)