Hoeveel euro's moet je minimaal reserveren voor je uitvaart (crematie of begrafenis)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

voor 2000 euro kun je door het gehele land een budget-uitvaart regelen. Het blijft dus zo dat je het gewoon zo duur kunt maken als je zelf wilt. Met dure kist (er zijn kisten van 10.000 euro) en koets met 6 paarden, etc.......is 20.000 euro zeker niet genoeg. Budgetuitvaart, 2000 euro is genoeg. Kortom, Gewoon wat spaargeld apart houden........

Dat wisselt enorm, en stijgt met het jaar. Ik heb toen ik 18 was dat afgesloten en ben verzekerd voor toendertijd 13.000 euro voor overlijden/graf etc. Ik betaal elk jaar een beetje meer voor de verzekering zodat de premie meestijgt met de lasten die mijn nabestaanden hebben. Ik zou gewoon een verzekering adviseren of verschillende aanbieders raadplegen.

Minimaal € 6.000 dan is het een sobere begrafenis

Ligt echt helemaal aan hoe wat waar en wanneer. Laats erg leuk programma over gezien. Wat kost doodgaan.(link)

Bronnen:
http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/2011/...

Dat is helemaal afhankelijk van wat je allemaal erbij wil hebben. Koffietafel of alleen een kopje koffie. Aantal volgauto's. Soort dienst enz. Minimaal moet je zeker rekenen op 5 à € 6.000 voor een sober geheel.

Ligt idd hoe je het allemaal wil doen maar compleet met uitvaart, kaarten, bidprentje, koffietafel, grafsteen en alles erbij, kom je al wel snel bij de 9 á 10.000 euro.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100