Waar bind ik een goedkope notaris?

Voor het oprichten van een stichting is een kant en klare akte aanwezig. Omdat er uiteraard geen winst gemaakt gaat worden is het budget vrij krap en kan er vast wel bezuinigd worden op de oprichtingskosten. Maar hoe vinden we een voordelige notaris hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Om een goedkope notaris te vinden kan je terecht op http://www.degoedkoopstenotaris.nl

Op deze site kan je de (goedkoopste) notaristarieven van alle notarissen vergelijken en dus besparen op de notariskosten.

Veel su6 met je stichting!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is er bij jullie in de buurt een notaris welke de handelingen wil verrichten en in plaats van een vergoeding, als sponsor wil optreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt misschien vreemd, maar met een kant en klare akte die je aanlevert bezorg je de notaris alleen maar meer werk.

Vaak willen notarissen wel wat doen met de prijs, of tegen een hele kleine onkostenvergoeding een standaardakte opstellen. Zeker als je al klant bent als privepersoon, of zoals ik heel vaak met klanten óver de vloer komt'. Ik richt binnenkort ook een stichting op en ik had twee notarissen die het gratis wilden doen.

In je eigen omgeving kun je wellicht een notaris vinden die je daarbij van dienst wil zijn. Ik heb verder een tip voor je. Sinds een paar dagen staat er een pagina online van startpagina die je kan helpen bij veel dingen waar je tegen aan loopt bij het oprichten van een stichting.

Ik heb hem in de bron vermeld, net als enkele sites waar je goedkope notarisoffertes kan aanvragen.

Wat voor stichting wordt het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met verschillende notarissen en vraag naar de kosten, op deze site: https://notarissen.website/ vind je alle notarissen in Nederland, dus ook bij jou in de buurt. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om offertes aan te vragen bij verschillende notarissen in jouw regio, dat kan ook op die site.