Bestaat er een prepaid Creditcard?

Ik heb geen zin in allerlei incasso's van van sommige sites

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nee, maar je kunt ook geld storten op een creditcard en online je rekening bekijken! Bijv. een mastercard van de anwb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas deze bestaat niet. Oplossing is kijken of de sites gebruik maken Paypal of ander direct incasso systeem van banken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die bestaat niet, dan zou het geen creditcard meer zijn.
Via de meeste sites kun je betalen via Ideal en Paypal, ook in buitenland.
Voor vliegtickets en hotelreserveringen val je weer terug op je creditcard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bestaan. Dat is een Debitcard. Echter zijn die zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bestaan wel degelijk.
Van VISA, zijn te koop bij diverse tankstations.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De chipknip is een prepaid betalingswijze.
Echter niet geschikt voor creditcard betalingen