Is experian het zelfde als het bkr?

Ik heb al een tmobile abbo en wil er eentje bij hebben op mijn naam eerste abbo totaal geen probleem (klein half jaartje geleden) nu word hij geweigerd er is niks veranderd geen schulden misschien een rekeningetje een maandje later gedaan maar geen erge dingen verder geen veranderingen alleen verhuisd waarom word hij nu geweigerd????? Ik heb grhoird en gelezen oclver experian wat houd dat in en wat staat er bij hun geregistreerd? En kijken ze daarnaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Ik zou ze even opbellen, misschien is er iets niet goed gegaan in het systeem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik al gedaan en zij zeggen " als wij dat zo door krijgen dan zal het wel kloppen" schiet je dus niks mee op heb al een hele discussie gehad met ze en kunnen en ik denk eerder willen geen hulp bieden/ geven
Heb je het nieuwe adres wel aan ze door gegeven waarop je je eerste abbo het aangevraagd. Dat kan namelijk de rede zijn waarom het nu wordt geweigerd.
ronron1212
13 jaar geleden
Als je als particulier net klant bent geworden, een half jaartje geleden zoals je zegt, dan kun je niet zomaar een tweede aansluiting erbij nemen. Pas na een langere periode als ze zien dat je inderdaad altijd netjes je rekeningen betaald, zal dat gaan als particulier. Dat het is geweigerd hoeft niks te zeggen over je krediet waardigheid of een eventueel slecht verleden met schulden. Dat is een standaard procedure en wilt niet zeggen dat je een negatieve registratie hebt bij BKR of experian. Zij hanteren in principe dezelfde regels alleen neemt BKR meer info mee bij beoordeling en kijkt bijvoorbeeld ook naar hypotheken ed. Dus daar ligt het niet aan. Ik zou het gewoon over een tijdje nog een keer proberen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook kun je overigens altijd schriftelijk de exacte reden van afwijzing opvragen en ook bij bedrijven die krediet informatie registreren kun je altijd je gegevens opvragen mocht je er toch aan twijfelen.