Mag je met een .org domein ook advertenties op de website plaatsen?

Een .com/.nl en .net is niet meer beschikbaar voor mijn website en dus wil ik voor .org gaan. Maar er staat dat die meestal niet voor commerciële doeleinden wordt gebruikt. Dus ik vroeg me af of ik er wel gewoon advertenties op mag zetten om inkomsten te verdienen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het wordt meestal voor niet-commerciële organisaties gebruikt, maar dit hoeft niet per se. Het kan alleen verwarrend zijn (commercieel bedrijf met een niet-commerciële domeinextensie), maar het mag wel gewoon. Sterker nog, ik heb zelf ook een .org domein maar ik heb geen niet-commerciële organisatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oorspronkelijk was dat voor non-profit organisaties, maar dat is al lang achterhaald:

http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=48306