Bij welke bank kan ik een pinpas krijgen waar geen bedrukking op staat?

Ik wil een 'blanco' pinpas, dus waar geen letters of cijfers of afbeeldingen etcetera opstaan.

een jaar geleden
in: Bankieren
2.8K
ronron1212
een jaar geleden
Die bestaat niet
LeonardN
een jaar geleden
Je hebt altijd een pasnummer nodig (de 4-cijferige code).
tinus1969
een jaar geleden
Je bedoelt ook geen pasnummer en logo vd bank?
LeonardN
een jaar geleden
Bank doet dit:
Week later: 100den telefoontjes dat mensen nummers niet meer weten, de pas niet kunnen identificeren met hun andere onbedrukte pas
Goeievraagstell
een jaar geleden
@tinus1969: ja, gewoon een blanco kaart waar niks van bedrukking op staat. Geen logo, geen nummers, geen naam etcetera.
tinus1969
een jaar geleden
Mag ik vragen waarom je een pas wil, mede gezien de nadelen die LeonardN noemt?
Antoni
een jaar geleden
@Goeievraagstell, bij verschillende bedrijven, dus niet bij een bank, kan je onbedrukte, blanco passen bestellen. Dat zijn dus geen bruikbare pinpassen! En er is nog een ander 'nadeel': je moet vaak minstens 100 of meer tegelijk bestellen. Misschien heb je er toch wat aan? Bijvoorbeeld als je ze nodig hebt voor een spel? Zie https://www.google.com/search?q=onbedrukte+bankpas. Dan vind je bijvoorbeeld deze website https://www.ppc.nl/blanco-passen/ waar 100 passen, afhankelijk van de kleur, te koop zijn voor prijzen tussen de € 13,00 en € 22,00.
Amadea
een jaar geleden
Bij ING kun je de bankpas laten personifiëren met een eigen afbeelding en/of tekst. Dan kies je een blanco ondergrond.
LeonardN
een jaar geleden
Daar zal dan altijd nog opstaan Rekeningnummer
Pasnummer
Vervaldatum
Naam bank en type pas/rekening (gok ik zo)

Antwoorden (1)

Zulke pinpassen bestaan niet.
Wel bestaan sinds kort blanco creditcards. Dit zijn 'gekloonde creditcards' die nu op grote schaal worden aangeboden op sociale media platform Telegram. De Nederlandse banken hebben hierover afgelopen donderdag alarm geslagen - omdat het oplichting is.
Vele Nederlandse dagbladen (o.a. De Telegraaf, Dagblad van het Noorden, De Limburger) hebben hier op vrijdag 16 september aandacht aan besteed.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1698465546/gratis-geld-met-gekloonde-creditcards-is-sluwe-oplichtingsmethode
een jaar geleden