Als ik een paar schoenen wil kopen via internet Zolando: hoe doe ik dat concreet?

Iets kopen via internet

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar hun site zoek een paar schoenen uit doe ze in het winkelwagentje. Vul je gegevens in en geef je manier van betalen aan.

Op de site staan heel veel info over hoe en waarmee te betalen de meest simpele (vind ik )is paypal maar daarvoor moet je wel paypal account aanmaken daar gaat tijd overheen Daarnaast is Ideal de meest flexibele als je kan internetbankieren kan je met ideal betalen en daarnaast natuurlijk de creditcard maar erg ingeburgerd is dat nog niet volgens mij ik zie geen optie voor acceptgiro wat bij bijvoorbeeld bol.com nog wel wordt gebruikt maar dat is op zijn retour Ideal is denk voor de meeste mensen de makkelijkste dan wordt het vrij simpel allereerst account op zalando maken met alle gegevens 2 zoek wat je wilt kopen, toevoegen aan winkelmandje 3 naar de kassa 4 kijk gegevens na en bevestig koop 5 selecteer betaal methode ideal dus 6 je wordt doorverwezen naar ideal pagina kies je bank uit gegevens zijn al ingevuld lees de stappen die je moet doen gebruik daarbij je inteenet rekenmachiwntje identificer etc vul daar de pincode van je bankpasje op in etc en vul je betaal code in o pde site klik op betalen en voila betaald en je kan de gegevens nog naar je mail adres laten sturen of uitprinten ook krijg je dan nog een bevesting van zalando vermoed ik en eventueel later ook nog een mailtje met track and trace code vermoed ik succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100