Als ik een paar schoenen wil kopen via internet Zolando: hoe doe ik dat concreet?

Iets kopen via internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je discreet? Zodat je naam en of de naam van de afzender/winkel niet op t pakket en je bankrekening komen te staan?

Antwoorden (2)

Ga naar hun site zoek een paar schoenen uit doe ze in het winkelwagentje. Vul je gegevens in en geef je manier van betalen aan.
ronron1212
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
En stuur een paar oordopjes voor de bezorger op voor als je begint te gillen bij aflevering :))
Op de site staan heel veel info over hoe en waarmee te betalen
de meest simpele (vind ik )is paypal maar daarvoor moet je wel paypal account aanmaken daar gaat tijd overheen

Daarnaast is Ideal de meest flexibele als je kan internetbankieren kan je met ideal betalen

en daarnaast natuurlijk de creditcard maar erg ingeburgerd is dat nog niet volgens mij

ik zie geen optie voor acceptgiro wat bij bijvoorbeeld bol.com nog wel wordt gebruikt
maar dat is op zijn retour

Ideal is denk voor de meeste mensen de makkelijkste

dan wordt het vrij simpel
allereerst account op zalando maken met alle gegevens

2 zoek wat je wilt kopen, toevoegen aan winkelmandje

3 naar de kassa

4 kijk gegevens na en bevestig koop

5 selecteer betaal methode
ideal dus

6 je wordt doorverwezen naar ideal pagina

kies je bank uit

gegevens zijn al ingevuld
lees de stappen die je moet doen
gebruik daarbij je inteenet rekenmachiwntje identificer etc
vul daar de pincode van je bankpasje op in
etc

en vul je betaal code in o pde site

klik op betalen

en voila betaald
en je kan de gegevens nog naar je mail adres laten sturen
of uitprinten

ook krijg je dan nog een bevesting van zalando vermoed ik

en eventueel later ook nog een mailtje met track and trace code vermoed ik

succes