welke advertentiesites ( zoals marktplaats bijvoorbeeld ) voor particulieren worden nog niet belaagd door professionele handelaren?

Ik wil graag wat spullen verkopen, maar kom er niet vanaf, omdat ik binnen een paar dagen op blz 170 sta, omdat het gros op Marktplaats.nl tegenwoordig professioneel handelaar is en daar hun spul adverteert. Ik kom hier als particulier dus niet meer van mijn zooi af. Waar kan ik het nog wél makkelijk verkopen? Ik woon in regio twente. Ik wil graag mijn tweedehands spullen verkopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk zelf even goed na. je oordeelt zonder te weten.

Antwoorden (5)

Het ligt eraan wat je wilt verkopen.
Maar met dagelijkse spullen staat marktplaats boordevol.
Als je niks bijzonders hebt,dan verkoop je het niet.
Je zakt met je adv per minuut,omdat tegenwoordig iedereen ,die wat te verkopen heeft alles op marktplaats zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak zijn er buurtverkoop sites
Kijk eens bij jou in de buurt op internet!
Anders spullenhulp?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats werk uitstekend. Misschien moet je iets aan je advertentie veranderen (bv meer detail of een duidelijke foto) of vraag je te veel. Of het is spul wat echt niemand meer wil hebben.

Mijn ervaring is dat al is het nog zo'n meuk, als je er "gratis" bij zet wordt het wel door iemand opgehaald.

Je kan ook altijd nog een advertentie bij de supermarkt ophangen, dat kost ook niets.

Toegevoegd na 3 minuten:
en, jij mag dan wel op pagina 170 staan, mensen zoeken toch ook op plaats (voor goedkope spulletjes 5 km maximale afstand). dus dan komen ze toch echt wel bij jouw advertentie uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Marktplaats verkoopt heel goed maar je moet er wel wat voor doen.
Je kunt elke dag je advertentie verwijderen en dezelfde opnieuw plaatsen dan sta je weer bovenaan.
Maak goede foto's.
Korte teksten.
Let ook op de tijden dat je plaatst, bv. 's avonds kijken de meeste mensen die overdag werken.
In het weekend en dan vooral op de saaie zondag middag, toch niets te doen dus kijken op MP.
Zo moet het lukken, succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima tips hierboven.
Maar wat betreft de professionele handelaren, want daar vroeg je naar, die staan bovenaan elke pagina, en het zijn steeds dezelfde. Elke bezoeker van marktplaats weet dat en scrolt snel naar beneden (tenzij je een handelaar zoekt).
En, zoals al gezegd: men zoekt op postcode, en dan valt het wel mee. Niemand wel te ver rijden voor gewone spullen.
Tja, en er is veel handel.............

Toegevoegd na 2 uur:
wel=wil