Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wweer op een rijtje te zetten

ik vraag me af bij wie ik kan aankloppen op alles weer op een rijtje te zetten
ik loop nog al erg achter met rekeningen en zo en daar wil ik nu wel eens van af wie kan ik daar voor het beste inschakelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
760

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Financieel adviezeur kan je hier het beste mee helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vieze wat?
Financieel adviseur.
Of dubbeltje op z'n kant (tv-programma)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een budgetcoachj
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijkste is om een afspraak te maken bij het naatschapoelijk werk, das niet zon hoge drempel. Zij helpen je dan en vertellen waar je moet wezen en hoe je dat aan moet pakken. Is makkelijker want mw zit gewoon ook in jouw woonplaats en financiele toestanden kunnen nogal een zoektocht zijn. Mw zit vaak bij de thuiszorg in. Of kijk eerst eens in de gouden gids voor hun nr.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan hoe groot je problemen zijn,
een financieel adviseur is niet gratis, maar kan z'n geld wel waard zijn.
Als je geen dingen hebt zoals beleggingen, een koopwoning en dergelijken zou ik ook eerder maatschappelijk werk o.i.d. aanraden.

Of gewoon hier de vraag stellen, meestal is het niet zo moeilijk hoor:
Als de schulden zeer groot zijn: schuldsanering.
Anders zorgen dat er meer binnenkomt dan eruit gaat, dus meer werken/verdienen en/of minder uitgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zal het maatschappelijk werk in uw woonpaats zijn.
Verwacht echter niet dat zij u alles handen nemen en uw problemen oplossen u zult zelf ook naar capaciteit uw best moeten doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou op zoek kunnen gaan naar een goede bewindvoerder. Inkomen en goederen worden door de rechter onderbewind gesteld. Dit houdt in dat dan de bewindvoerder er voor zorgt dat de rekeningen betaald worden van jouw inkomen. Ook zullen ze proberen om betalingsafspraken voor de achterstanden te maken. De post krijg je dan als het goed is ook niet meer. Er zijn wel kosten aan verbonden maar dan wordt wel alles geregeld en gecontroleerd door de rechter. www.rechtspraak.nl Mocht je dat allemaal niet willen dat kan je budgetbeheer of een budgetcoach proberen in te schakelen. Deze kosten zijn lager. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding