Voor werkzaamheden thuis uitgevoerd: hoeveel mag je belastingvrij verdienen? PS Ik heb het niet over prostitutie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het maakt niet uit waar je de werkzaamheden uitvoert maar je mag ongeveer 6000-6500 per jaar verdienen waarvan niets naar de belasting gaat, dat komt door de heffingskorting die iedereen heeft. Als je daar bijvoorbeeld 1000 boven zit gaat daar weer ongeveer 1/3 van naar de belasting.

Let op: dit is wel een grove schatting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In aanvulling op het reeds geantwoorde.
Je dient ten allen tijde op te geven wat je verdient. Elke euro moet worden aangegeven bij de Belastingdienst.
Verder klopt het dat je ongeveer € 6.100 mag bij verdienen. Voor meer informatie verwijs ik je naar mijn bron: