Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben nou al een schuld 9jaar aan het aflossen ik heb de hoofdsom al ruimschoots betaald plus rente maar ik kom er maar niet van af bij wie moet ik w

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Uitzichtloze situatie voor je. Zo kun je niet starten met iets opbouwen.

Bij de gemeente waar je inwoner van bent kun je aankloppen voor hulp. Daar zit een afdeling die mensen begeleidt met dit soort zaken. Bel maar eens op voor een afspraak en dan neem je alle papieren en bankafschriften me.

Hoop dat je het snel kan afsluiten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is heel lastig bij sommige rekeningen is de rente zo hoog, dat als je €50 aflost dat meer dan de helft daarvan alleen al rente is. Dus dat je maar €15,- per maand aflost aan het werkelijke bedrag. Ik zou kijken of je per maand niet meer af kunt lossen, zo ben je er sneller van af en anders contact opnemen met degene die het contract voor je heeft afgesloten (rekening) en vragen hoe je sneller van de schuld af kan komen. Verder kun je ook nog kijken op de site www.nibud.nl, voor veel handige informatie en alles over geld!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ronron1212
14 jaar geleden
De helft van 50 is 25 en niet 15
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ronron er staat meer dan de helft en dat is bijv. 35 dan blijft er 15 over wat je aflost!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan Badr2008, ik hoop dat je er uit komt!
je moet naar een bank gaan die je vertrouwd. Daar leg je je probleem voor. Zij gaan samen met je op zoek naar de mogelijkheden.

Feit blijft dat de resterende schuld die je waarschijnlijk nog hebt door de bank overgenomen wordt met de daarbij komende rente. Deze is hoog,... net zo hoog waarschijnlijk als je nu betaald. ongeveer 9,8%

Toegevoegd na 20 uur:
dus als je rente nu ver boven deze rente ligt, tja dan zou ik zo vlug mogelijk overstappen naar een voor jou betrouwbare bank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je nu zegt klopt niet. Als je de hoofdsom hebt betaald en de rente is het klaar. Je hebt maandelijks dus steeds de aflossing en de rente op de hoofdsom betaald. Hoe hoog was de hoofdsom en wat was het rente percentage. Wat is er afgesproken dat je maandelijks zou betalen in hoeveel termijnen.
(Lees meer...)
ronron1212
14 jaar geleden
Hey naar je gemeente schuldsanering aanvragen en dan als t lukt betaal je maar 3 jaar en daarna ben je simpel weg schuld vrij, let op alle schuldeisers moeten wel akkoord gaan dan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing