hoe geraak ik aan een lening en zwarte lijst

sta op zwarte lijst en zoek een autolening van 6000 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gewoon geen auto willen kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst je schulden aflossen en dan een auto kopen je zit waarschijnlijk al vergenoeg in de schuld en kan die al niet betalen anders sta je niet BKR genoteerd.

Toegevoegd na 29 seconden:
Met een schuld achterstand dus

Toegevoegd na 46 seconden:
Of reeds te hoge leningen
ronron1212
13 jaar geleden
Als jij op een zwarte lijst staat dan zal jij ongetwijfeld iets uitgevreten hebben wat niet mag. Als jij nu een garagebedrijf zou hebben zou jij dan een auto gaan verkopen of uitlenen aan iemand die op de zware lijst staat?
Nee dus.
Ophouden met je gezeur en zorgen dat je van de zwarte lijst afkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt al op de zwarte lijst staan doordat je een telefoonabonnement hebt gehad waarbij je een paar keer de maandtermijn te laat betaald hebt.Als ze dat doorgegeven hebben,sta je al op de lijst bij het BKR.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat doet niets af aan zijn betalingsmoraliteit