Als je je rekeningen niet meer kunt betalen, wat kun je dan doen? heb je een site waar ze je rekeningen kunt versturen zo dat die het betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
Je wilt dat andere mensen je rekening gaan betalen? Dit kan niet hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je die site vinden, geef hem mij dan ook even door, lijkt mij ook wel wat...
Kimath
13 jaar geleden
Ja, zou handig zijn. Kan ik daar gelijk die belasting brieven heensturen :)
Rieneke1
13 jaar geleden
sinterklaas is al geweest helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelde dat er soms vanuit radio 538 acties zijn, dan kan je je rekeningen opsturen en als je geluk hebt, wordt je gebeld door een van de dj's en kan je even je rekeningen toelichten en dan wordt de hap betaald. Maar de kans dat je dat gaat lukken is heel klein, tegen die tijd dat jij eruit wordt gepikt, lig je al onder de brug met een grote doos....
Snuffel
13 jaar geleden
Loenie, het kan iedereen overkomen. Soms heeft een mens pech. Bijvoorbeeld als je eigen bedrijf failliet gaat en je woont samen en je vriendin zet je het huis uit. Of iets dergelijks. Kan zomaar gebeuren. Of zoals ikzelf een tijd: ik leefde net onder bijstandsniveau (aanvullende uitkering afgewezen) en kreeg een paar rekeningen tegelijkertijd. Tja, dan ben je wel meteen blut. Als dan ook nog de auto of de wasmachine stuk gaat... (gelukkig heb ik geen auto, maar stel). Of als je huisdier ziek wordt, laatst moest mijn konijn een injectie en dat was zo weer een paar honderd euro (die ik niet had). Tja, dat is onvoorzien. Ik kon niet voorspellen dat het konijntje ziek zou worden (normaal gesproken goedkoop in onderhoud).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.inyourdreams.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@snuffel: Benieuwd wat voor exotische injectie jouw konijn nodig had.
Die van mij kreeg 2x per jaar vaccinaties, kostte me hooguit 19 Euro per keer.
Daarnaast heeft die van mij een operatie gehad (narcose etc, hele rataplan) en dat bleef zelfs nog onder de 100 Euro, dus ik zet ook zo mijn twijfels bij die paar honderd Euro die je voor je konijn moest betalen...
(of heb je het soms over White Rabbit )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ @ snuffel!!

Het beste antwoord

Je kunt een video oproep plaatsen op youtube en vragen of iemand je een miljoen wilt geven.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8790847/__Man_krijgt_1_miljoen_via_YouTube__.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed gaaf antwoord

Andere antwoorden (4)

Dat zou wel heel handig zijn, ik wil ook wel zoiets.Maar wat je het beste kunt doen is contact opnemen met de sociale dienst. Die kunnen kijken of je in een schuldhulpverleningstraject kunt komen.
Dat is niet leuk, het is op een houtje bijten soms, maar over 3-5 jaar kun je van je schulden af zijn. Als je je tenminste aan de voorwaarden houdt, en meewerkt
anneliez
13 jaar geleden
Ga naar de gemeente/sociale dienst voor schuld hulpverlening. Zij kunnen je verder helpen of iemand aanwijzen die dat kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
+
Snuffel
13 jaar geleden
Begin in ieder geval niet aan lenen, want dan is het einde zoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@snuffel. Behalve voor huis (en evt bedrijfsfinanciering) met je eens....echter, ook zonder lenen kan je in moeilijkheden komen door rekeningen.
Zit ook in de situatie dat ik door schulden en scheiding mn rekeningen niet meer kan betalen en er een rommeltje van heb gemaakt....Kom vanaf februari in de budgetering via schuldhulp van de gemeente.Zij betalen alle rekeningen en maken regelingen met de schuldeisers en ik krijg elke week huishoudgeld.Hoe lang dit duurd ligt geheel aan mijzelf.Als ik er na een jaar van af wil dan kan dit.Hopelijk heb je iets aan deze tip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alereerst probern te bezuinigen op de uitgaven
tegelijkertijd prpoberen meer inkomsten te krijgen als je er helemaal niet meer uitkomt dan kun je naar de schuldhulpverlening, maar dit is een zwaar traject