Welke energie leverancier hebben jullie? en ben je ook tevreden?ikzelf heb nu Eon benelux ik wil overstappen naar Eneco.iemand ervaring met Eneco BVD

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb via de site van de consumentenbond de energievergelijker gedaan.Eneco kwam voor mij het goedkoopste uit.1jaar vast beide variabel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Naast de prijzen, waar anderen terecht op wijzen, is er ook nog de service van belang. En daar schijnt Eneco goed op te scoren.
Ook hoor je over Eneco niet die verhalen dat ze eigenlijk duurder zijn dan ze aangeven en dat hoor je juist weer over die prijsvechters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ik heb al jaren groene stroom via enoco, tot volle tevredenheid.
heb met een andere energieleverancier wel in de clinch gelegen, maar met eneco nooit.

Toegevoegd na 31 seconden:
ehm, eneco dus ;)
13 jaar geleden
Waarom wil je overstappen naar Eneco?
Heb je al eens een vergelijking gedaan naar prijzen, service, groene/grijze stroom, etc?
Misschien komt er wel een veel betere leverancier voor je uit.

http://www.kieskeurig.nl/energievergelijking
http://www.energievergelijken.nl/
http://www.energievergelijkers.nl/

Toegevoegd na 13 minuten:
Als Eneco voor jou het voordeligst uitkomt, prima. Doen, zou ik zeggen.
In mijn vergelijkingen komen de "oude" maatschappijen als Eneco, Essent of Nuon overigens nooit voordelig uit de bus.
Utrecht
13 jaar geleden
Ik zit bij nuon,en daar blijf ik ook.
Veranderen doe ik niet ,want het was bij ons altijd goed.
En met veranderen kun je als je pech hebt een hoop rompslomp krijgen.
Als je alle verhalen rondom je heen hoort,dan heeft veranderen weinig zin.
Betalen moet je overal.
En bezuinigen doe je zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Besparen doe je zelf, klopt.
Ik bespaar een paar honderd euro per jaar door over te stappen. En de rompslomp valt reuze mee. Wel een beetje oppassen met cowboys zoals Oxxio en Ned.Energie Maatschappij.
Ik ben overgestapt naar Greenchoice.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal best wel kloppen.
Maar ik ben nu eenmaal zo eigenwijs.
Conservatief kun je het ook noemen.
Maar ik ben het zat iedere keer lastig gevallen te worden door de energie maatschappijen.
Als ik veranderen wil,dan doe ik dat zelf,en niet op aandringen van anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ eef, sluit me er 100% bij aan.
Ik zit zelf bij Greenchoice, en die is goedkoper dan Eneco, ook al garandeert Eneco dat ze goedkoper zijn.
Vorig jaar in die smoes van Eneco getrapt en 25 euro per maand duurder uit, op een rekening die daarvoor en ook nu weer krap 60 euro per maand is scheelt dat nogal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nuon. Nog nooit problemen gehad. Geen reden tot overstappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben oxxio en die is in iedergeval goed koper als nuon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit bij eneco en ben dik tevreden geen klachten ze zijn klantvriendelijk en zeer behulpzaam
ook qua prijs zitten we goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit bij Essent. Ben ooit een keer door een callcentermedewerker overgehaald, om over te stappen naar Nuon. Overstap verliep zonder problemen. Hoefde niks zelf te regelen. Toen Essent met een actie kwam, voor nieuwe klaten, je kon 350 euro cash krijgen, ben ik weer teruggegaan naar Essent. Wederom verliep de overstap zonder problemen. Die 350 euro was snel verdiend, want de tarieven van Nuon en Essent zijn redelijk gelijk. Het is dus geen sigaar uit eigen doos.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Wij zitten bij Nuon, we betalen 75 euro in de maand voor gas en licht. We hebben getwijfeld tussen Nuon en Essent, maar Nuon was goedkoper voor ons.
Elke vijfde van de maand nemen wij de meter stand op en zo controleren we wat we uitgeven aan energie en gas.
Handig om bij te houden.
Met Eneco heb ik geen ervaring, maar zou inderdaad eens kijken naar de energie vergelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nuon. ben heel tevreden met service en prijs.