hoe krijg ik een cadeau verzekerd omdat het factuur van het cadeau niet op mijn naam staat?

Ik heb een cadeau van iemand gekregen en deze kan ik niet verzekeren omdat de factuurnaam de naam is van degene die mij het cadeau gaf en dus niet op mijn naam staat. Het bedrijf waar het cadeau gekocht heeft kan het factuur niet aanpassen en wijzigen. Hoe krijg ik dit cadeau toch verzekerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Als je het gewoon verzekerd via degene die het kado heeft gekocht?

Kijk ik heb mijn iphone 4 gekregen van mijn vriend. Hij had dus ook de telefoonfactuur op zijn naam staan. De iphone verzekering loopt via hem en als er wat gebeurt is de iphone toch verzekerd! Als mijn vriend dan net doet alsof die van hem is :)
Dus gewoon via diegene verzekeren en dan betaal je hem toch de kosten terug