Door de oude letterlijk en figuurlijk schoon te vegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door met de Noorderzon te vertrekken.
Klein nadeeltje (of voordeel: net hoe je het ziet): je neemt jezelf overal mee naartoe ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat je aan dingen doet denken die je niet meer wilt weten bijvoorbeeld in een doos stoppen en wegzetten. Verzin een nieuwe hobby en ontdek jezelf daarin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een leuke inspirerende agenda en plan het jaar goed in. Plan tussendoor wat leuke dingen, waar je naar uit kunt kijken als beloning voor je harde werken.

Wat ook leuk is om je in te schrijven voor een nieuwe hobby, sport of iets anders wat jou leuk lijkt; samen met een goeie vriend of vriendin.

Verder kan het ook erg nuttig zijn om je woning een frisse start te geven. Denk aan nieuwe gordijnen, leuke planten of een nieuw kleurtje aan de muur.

Hoop dat je een leuk jaar tegemoet gaat!