Ik werk in de gehandicaptensector, bij welke vakbond kan ik me het beste aansluiten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt in de CAO Gehandicaptenzorg terugvinden welke werkgevers- en werknemersorganisaties hebben meegewerkt aan de totstandkoming van de CAO. Jij, als werknemer, zou je kunnen aanmelden bij ABVAKABO CNV, CNV Publieke Zaak, FBZ of NU'91.

Bronnen:
http://www.salaris-informatie.nl/Sectoren/...

Voor het complete plaatje, met dank aan de voorganger: de werknemersorganisaties • ABVAKABO FNV; • CNV Publieke Zaak; • Nu’91; • FBZ: Federatie van Beroepsorganisaties in de Zorg en daaraan gerelateerd onderwijs en onderzoek, te weten: - Ergotherapie Nederland (EN); - Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF); - Landelijke vereniging van Artsen in Dienstverband (LAD); - Nederlands Instituut van Psychologen (NIP); - Nederlandse Vereniging van Diëtisten (NVD); - NVO, Nederlandse vereniging van pedagogen en onderwijskundigen; - Nederlandse Vereniging voor BewegingsAgogie (NVBA); - Nederlandse Vereniging voor Klinische Fysica (NVKF); - Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie, sectie Gezondheidszorg (NVLF/G); - Nederlandse Vereniging voor Psychomotorische Therapie (NVPMT); - Vereniging van Geestelijk Verzorgers in Zorginstellingen (VGVZ). Toegevoegd na 1 minuut: Overigens is het ook een kwestie van persoonlijke voorkeur en "politieke" denkrichting

Bronnen:
Zie CAO

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100