Is een gesprek/hulp verplicht als je miljoenen wint?

Veel loterijen hebben een persoon die je helpt als je een grote prijs wint.Ben je verplicht om met deze peroon een gesprek te voeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He werk, vriendjes worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dan
ja ik heb een goed gevoel dat ik dit jaar eens in de prijzen kan vallen haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, die prijs is voor mij. Ik heb ook een oudejaarslot enne...... ik wil best even met je praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nynke oke stuur maar een PB dan hebben we het er even over haha @Djimme 15 hele euro s wat een gulle gever
ik zou een vvv-bon doen van 5 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die bon staat trouwens al klaar haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@daantje ik zal mijn armpjes wel even omhoog doen
bamibal
13 jaar geleden
@daantje: de ene helft onder de linkerarm, de andere helft onder de rechterarm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij heb jij ook een gesprek nodig als je niet wint. Je bent nu al in de wolken en back to earth kan zeer doen.
hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach nienke ik ben al 4 keer miljonair
ik ben zelf gezond ,mijn vrouw is gezond en ik heb 2 gezonde kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wil degene die de miljoenen wint, wel de reclame van deze site wegkopen?
(de prijs moet nog vallen, en ik begin al te bietsen!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die moet je ff uitleggen daantje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha

Het beste antwoord

Of je verplicht bent...

Dit is ontstaan nadat er in het verleden mensen totaal de weg kwijtraakten toen ze de beschikking kregen over zoveel geld ineens. Die gingen uitdelen, enorme aankopen doen en daarna binnen no time bijna in de bijstand of op psychiatrie belandden.

E zal zeker een gesprek plaatsvinden. Met tips en aanbod voor beleiding. Maar verplicht kan men dat niet stellen.

Toegevoegd na 27 seconden:
begeleiding...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verplicht nee, maar het is wel verstandig l je hebt namelijk geen idee wat er allemaal op je afkomt, en de winnaars van dergelijke geldbedragen zijn in de regel geen mensen die gewend zijn aan het eind van de maand nog wat geld over te hebben en wat je daar allemaal mee kunt doen.

Je hoeft er niet jaren voor in therapie ofzo hoor, maar een oriënterend gesprek is minimaal aan te bevelen, en een keurige service als die geleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, een zekere mate van hulp bij psychische problemen is alleen maar verplicht als je een dreigend gevaar vormt voor jezelf en voor je omgeving. Of het verstandig is om dergelijke hulp af te slaan is de vraag. Je kunt behoorlijk doordraaien van het plotselinge bezit van een enorm kapitaal, om over de manier waarop andere mensen met je omgaan die er lucht van gekregen hebben nog maar te zwijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel dat je in die situatie terecht komt, dan is een gesprek met iemand die het klappen van de zweep kent alleen maar aan te raden. Het zal echt niet verplicht zijn, maar ze weten inmiddels ook wel dat mensen soms compleet de kop kwijt raken als ze geld hebben. Om nog maar niet te spreken van vrienden en familie, die soms hun naarste kant laten zien.
Maar je zou - stel dat je wint - een boekhouder of zo in de arm kunnen nemen die bij dat gesprek zit en in de gaten houdt of jouw prioriteiten wel voldoende aan bod komen.