Waarom betaal je 105 euro om een meter te laten wisselen.

Waarom betaal je tegenwoordig bij Enexis om je meter te laten wisselen. paar jaar geleden was dit nog gratis. Nu moet je 105 euro betalen om je enkele meter te laten vervangen door een dubbele meter.

Ik betaal toch ook al meterhuur enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ach ja, er moest toch zo nodig geprivatiseerd worden? De markt die had het goede voor met de mensen. De prijzen zouden door de concurrentie lager worden.

Maar zo werkt het niet mensen!!! De vrije markt is grabbelen en graaien, en daarom betaal jij nu voor je meter.

Stem straks op een politieke partij die de collectieve voorzieningen weer in Overheidshanden terugbrengt. We betalen belasting zodat de overheid kan zorgen voor onze meest elementaire behoeftes, wonen, water, verwarming en licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles en iedereen voelt de druk van minder inkomsten. Dus je hebt dan geen andere optie dan om de kosten af te wentelen. En het vervangen van een meter kost een monteur tijd & je moet een andere meten hebben. Dat laten ze jou nu betalen, in plaats van ht als service gratis aan te bieden.