hoe kun je een saai huiswerk blaadje op een leuke manier maken

ik vind huiswerk super stom dus zou ik graag een leukere manier willen weten om huiswerk te maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Misschien kun je afspreken met een vriendin om samen je huiswerk te maken, kun je elkaar helpen, als de ander het niet snapt, en samen mopperen op dat stomme huiswerk (niet te lang want het moet wel af) .En natuurlijk wel je eigen huiswerk maken, niet overschrijven, dat schiet niet op
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

neem een gekleurd velletje papier..bv rose of lichtblauw..
en zet wat leuke muziek erbij op... en wat te snacken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet bij elke opdracht een leuke tekening of pimp de rand rondom wat op met bloemetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een wild idee, verdeel je huiswerk in "stukken" en neem een kookwekker, zet die op 5??? (moet je zelf bedenken)minuten. Nu moet je met jezelf een weddenschap afsluiten, heb je dit stuk af vóór of nadat de wekker gaat.
als je het goed hebt: +1 punt, anders -1.

Stel jezelf iets lekkers of leuks in het vooruitzicht als je positief eindigt als je huiswerk af is.

(niet gaan afraffelen natuurlijk maar zo wordt het wel spannender)
13 jaar geleden
Beloon jezelf als je het afhebt!

Bijv: Als het af is, dan draai je lekker hard je favoriete nummer.
Of je beloont jezelf met wat lekkers te eten (liefst ook nog een klein beetje gezond ;-). Ik zou mezelf trakteren op een lekker stuk meloen als ik m'n huiswerk afhad, kies iets leuks voor jezelf

Toegevoegd na 5 minuten:
En misschien helpt het, als je bedenkt wat je er later mee kan doen:
Bv. als je goed kan rekenen, dan is dat heel handig omdat je dan beter met geld om kan gaan,
En taal: tja, dat spreekt bijna vanzelf, denk alleen al aan de sollicitatiebrieven die zullen worden afgewezen omdat er een taalfout in staat.
Bedenk zo voor ieder vak een motivatie om het te leren, dan heb je een DOEL om het te leren - en dat maakt het al een stuk leuker. Naast de andere tips die hierboven al gegeven zijn (excuses aan mijn voorganger, ik zag te laat dat hij mijn eerste tip ook al gegeven had).