Kan je op de internationale luchthaven van Hyderabad pinnen met een nederlandse pinpas?

Ik vlieg maandag naar india en vroeg me dat af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, dat kan prima. In India kun je vrijwel overal pinnen met je Nederlandse pinpas, ik heb nergens en nooit enige problemen ondervonden met mijn pasje en heb twee jaar door India gezworven.
Als je nog verdere vragen hebt, stel ze gerust, helpt jou en brengt mij weer even terug naar dat prachtige land!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prettige reis en het pinnen gaat lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aantal Belgische banken is echter van plan om pinnen buiten Europa te gaan blokkeren, dit in verband met skimming.