Ik heb nu UPC en kan bij Scarlet veel besparen op tv internet en bellen maar in 2011 hoef ik geen beltikken meer te betalen dus wat bespaar ik dan

Yunoo gaf dit advies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

we weten niet wat je nu betaald, daarom kunnen we niet zeggen of je wat gaat besparen en wat je gaat besparen.
jij kunt dat het beste nakijken in je contract.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wij konden ook goedkoper dan UPC, maar dat bleek ten koste te gaan van de internetsnelheid en nog wat dingen.
Wij hebben iemand van de vaste lasten service over de vloer gehad en die geven echt wel onafhankelijk advies.
http://www.vastelastenservice.nl/