na exporteren, staan mijn gegevens in excel niet in kolommen maar op 1 regel. hoe krijg ik dit in kolommen?

exporteren naar excel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste gast32880,

Dit doe je door de eerste kolom in zijn geheel te selecteren en vervolgens te kiezen voor 'tekst naar kolommen' in Excel. Als scheidingsteken kies je voor een komma. Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct antwoord
Aanvulling: Je kunt ook kiezen voor andere scheidingstekens (indien van toepassing) of voor indeling op basis van "positie"...dus dat de waarden met bv spaties uitgelijnd staan in het bestand. De schermpjes wijzen zich vanzelf.