In het overzicht wat u maakte van mijn boekingen staat het saldo per 2-1 ipv 1-1 en is dus door een transactie voor mijn accountant fout, aanpassen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een vage vraag zeg
ik geef hem 2 minuten
ronron1212
13 jaar geleden
Yunoo vraag komt daar vandaan

Antwoorden (1)

Beste rjpdegardeyn,

Zou je deze vraag willen stellen via e-mail op support@yunoo.nl? Graag horen we ook waar dit probleem in Yunoo voorkomt. We kunnen het dan persoonlijk voor je oplossen.