Waar kun je een basic agenda voor 2011 kopen die niet idioot duur is, zonder allerlei poespas en verticale datumvermelding heeft?

Het volgende bedoel ik met verticale datumvermelding (is daar nog een speciale naam voor?):

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Haal al jaren mijn zakelijke agenda bij de winkel ''boekvoordeel'' en betaal dan 3€. zoals bovenstaand, bij een warenhuis of kantoorartikelenzaak ga je ook slagen hoor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

sonms in de witteboekenmarkt, of in winkels zoals bruna
Hema of v&D misschien ook wel
Ze zijn er wel, even zoeken
anneliez
13 jaar geleden
Tis een kantooragenda, ik gebruikte zo een in mijn secretaresse verleden altijd.
Bij een kantoorboekhandel zijn ze zeker te krijgen.
Ik weet niet wat jij idioot duur vindt maar denk dat ze zo rond de 10-15euro zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij heeft het kruitvat ze vorige week ook in de aanbieding gehad. Misschien hebben ze ze nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action hebben ze bureau-agenda's in alle soorten en maten.