welke zorgverzekeraar vergoed een oorcorrectie ?

Ik word in december 18 jaar en zoek een zorgverzekeraar die mijn flapoortjes vergoed ! word deze ook nog vergoed na je 18de verjaardag ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

vaak moet je dan een aanvullende verzekering nemen naast je basisverzekering
maar ik denk dat meeste maatschappijen deze wel vergoeden mits je je aanvullend verzekerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanvullende verzekeringen hebben meestal een grote beperking op hetgeen ze uitkeren, waardoor het over het algemeen niet de moeite loont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik met je eens maar bij de meeste maatschappijen zit het niet in het basispakket en moet je je wl aanvullend verzekeren
Als jij hier een medische verwijzing voor krijgt dan vergoedt Achmea dat volgens mij tot je 18e. Mijn buurmeisje heeft het ook gedaan. Ik zou er sowieso achter aan gaan en zorgen dat je het voor je 18e geregeld hebt, daarna wordt het als iets cosmetisch gezien en kan je (volgens mij) fluiten naar een vergoeding. Bel morgen even naar je verzekeraar, zij kunnen je het wel vertellen. Succes!