Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je dubbele woonverzekering hebben in Hongarije?

Door een samenloop van dingen is mijn woonverzekering in Hongarije die een tolk voor mij regelde verlopen.
Toen ik dit ontdekte schrok ik hefig natuurlijk, ik ben zelf direct via een Hongaarse site een nieuwe verz gaan afsluiten,...dit LIJKT gelukt maar ik lijk voorlopig verzekert, maar verder verloop is mijn niet duidelijk,punjes op de i en andere communcatie zijn zo lastig dat ik het volgende bedacht:

Om alles goed geregeld te hebben laat ik een nieuwe verzekering afsluiten door proffesional...
Dan weet ik ZEKER dat het weet gaat kloppen.
De premie voor verzekering in Hong. is laag, dus dat is het punt niet.

tinus1969
7 maanden geleden
Ms handig om een forum te zoeken specifiek over Hongarije?
ronron1212
7 maanden geleden
je hand die verzekering toch kunnen verlengen verlopen wil zeggen dat je niet betaald had
Inekez1
7 maanden geleden
Dubbel verzekeren is nooit handig. Als er wat gebeurt, moet je gaan communiceren wie wat moet gaan betalen. En zeker in een land waar je de taal niet goed spreekt is dat niet handig. Vraag gewoon aan die professional (die wel goed Hongaars kan) om eerst eens te kijken of ju nu verzekerd bent en of dat eventueel opgezegd moet of kan worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dubbel verzekerd zijn mag. Ook in Hongarije. Dubbel claimen in geval van schade is echter niet toegestaan.
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing