Op hoeveel dagen dervingsvergoeding heb ik recht na een ongeval? Ik ben mijn wagen 35 dagen kwijt geweest en krijg maar 5.

Na een ongeval waarbij ik in mijn recht ben,ben ik 35 dagen mijn wagen kwijt geweest voor herstel. Ik krijg maar 5 dagen dervingsvergoeding omdat,als ze alle werkuren samen rekenen,ze aan 5 dagen komen. Kan dit zomaar? Ik heb recht aan 35 dagen dervingsvergoeding als ik zo wat google?

8 maanden geleden
1.4K
ronron1212
8 maanden geleden
Dt ligt helemaal aan hoe je verzekerd bent kijk je polis na.

Geef als eerste antwoord