Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb onverzekerd een auto ongeluk gehad..krijg je dan nog wel dagwaarde?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K
TurfGraver
3 jaar geleden
Van wie zou je dat krijgen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je niet verzekerd bent krijg je ook geen geld. Niet betalen en toch vangen een beetje gek niet. Dus nee je krijgt geen dagwaarde of wat dan ook. Ja een bekering kan je krijgen als de politie ter plaatsen is geweest.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Als ik de vraag lees, ga ik er van uit dat de auto totall los is. Wat je er dan nog voor krijgt is de wrak-waarde op de sloop. (Als het erg genoeg is, dan moet je zelfs bijbetalen).
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Ongeluk, hoop dat het alleen schade is aan jou voertuig want alle schade die jij veroorzaakt heb kan jij betalen...komt nog bij dat als er door jou schuld een ambulance bij geweest is of dat een slachtoffer naar een ziekenhuis of arts geweest is dan krijg je daar ook de rekening van. Kan die persoon door jou toedoen niet werken en moet hij/zij de ziektewet in dan kan je daar ook nog voor opdraaien, als de werkgever iemand anders in moet huren dan komen deze kosten ook voor jou. Blijvend letsel daar mag jij ook voor gaan betalen.Misschien de volgende keer even goed nadenken voordat je onverzekerd rond gaat rijden.
Hopelijk is het niet jou schuld anders kan het je een lange tijd achtervolgen,het geld komen ze dan halen bij je....
(Lees meer...)
Toegevoegd op 21 juni 2020 20:23: tekst
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding